این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید
سرخط خبرها

جریمه‌های سنگین در انتظار شرکت‌های گران‌فروش پرواز‌های داخلی

  • کد خبر: ۲۰۹۵۸۳
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
جریمه‌های سنگین در انتظار شرکت‌های گران‌فروش پرواز‌های داخلی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است که موظف به رعایت قیمت بلیت پرواز‌های داخلی با نرخ‌های تعیین‌شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شورای عالی هواپیمایی طبق دامنه نرخی قبلی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم گرامی‌داشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

در حاشیه این همایش، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت قیمت بلیت پرواز‌های داخلی، اظهار کرد: پس از آنکه رأی دیوان عدالت اداری درباره قیمت بلیت پرواز‌های داخلی صادر شد، در خصوص اعمال ماده ۹۱ برای رأی دیوان، دولت نامه‌ای ارسال کرد، ریاست دیوان عدالت اداری نیز رأی را تا اطلاع بعدی موقوف‌الاجرا کرد.

وی افزود: در این راستا مقرر شد جلسات کارشناسی برگزار و پس از آن رأی نهایی درباره قیمت بلیت اعلام شود، به همین دلیل جلسه شورای عالی هواپیمایی بلافاصله برگزار و به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد موظف به رعایت قیمت بلیت پرواز‌های داخلی با نرخ‌های تعیین‌شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شورای عالی هواپیمایی طبق دامنه نرخی قبلی هستند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی تا زمانی که تکلیف در این‌باره مشخص شود، نرخ‌گذاری بلیت پرواز‌های داخلی بر همان اصول ابلاغ و اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی که طبق دامنه نرخی قبلی عرضه بلیت پرواز‌های داخلی را انجام ندهند، با نظارت سازمان هواپیمایی و دستگاه‌های نظارتی، سازمان تعزیرات حکومتی، دادسرا و قوه‌قضاییه باید جریمه‌های سنگین پرداخت کنند، در این‌باره تاکنون چندین پرونده قضائی تشکیل و حکم آن‌ها به شرکت‌ها بابت پرداخت جریمه ابلاغ شده است.

محمدی‌بخش در پاسخ به سؤالی خبرنگاری مبنی بر بروز برخی تأخیرات یا ابطال پرواز‌ها از سوی شرکت‌های هواپیمایی و حقوق مسافر، اظهار داشت: معمولا تأخیر یا ابطال پرواز به دلایل مختلف در همه جای دنیا وجود دارد، که دلایل فنی و یا جوی دارد، اما ما طبق قانون حقوق مسافر نیز با شرکت هواپیمایی برخورد خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تعداد پرواز‌های روزانه شرکت‌های هواپیمایی داخلی، نشان دهنده افزایش تعداد پرواز‌ها نسبت یه سال قبل است همچنین تعداد مقاصد پروازی نیز افزایش یافته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->